Викладачі класу фортепіано та концертмейстери-піаністи, які підвищували кваліфікацію протягом 19 – 26 лютого, мали можливість розвинути фаховий, інформаційно – технологічний та психологічний компоненти професійної компетентості. Навички з відновлення балансу ментального здоров’я опановували з арт – терапевтом та практичним психологом, Галиною Бурковською. З основними техніками та практиками самодопомоги та самовідновлення (заземлення, контейнерування, центрування та ін.) в рамках вебінару «Особливості регулювання психологічних станів в кризових умовах» знайомили професор кафедри психології Київського національного університету культури і мистецтв, Олена Костюченко та директор Державного науково-методичного центру змісту культурно-мистецької освіти і кандидат психологічних наук, Марина Бриль.
З Аллою Москаленко, викладачем Вінницького фахового коледжу мистецтв імені Миколи Леонтовича відпрацьовували один з важливих інструментів коучингу – зворотній зв’язок високої якості в процесі аналізу конкурсних виступів учнів – піаністів, адже він допоможе учням контролювати свій розвиток та зміцнювати їхню мотивацію.
Вже звичним в навчальному процесі стало використання штучного інтелекту. Можливостями його використання ділились викладач ДМШ№2 міста Вінниці, Тетяна Синявська та спеціаліст з технічних питань Вікторія Кравчина.
Але найбільшу насолоду слухачі отримали від уроків, майстер класів та концертних виступів колег – викладачів Вінницьких шкіл (Оксани Новаковської, Ольги Ганської, Наталі Драпак, Діани Степаніщевої, Алли Діберт) та їх учнів.
Під час підсумкового анкетування та заліку викладачі зазначали, що набули необхідні знання, уміння та навички та надихнулися на подальшу роботу.