З 18 по 25 квітня пройшли підвищення кваліфікації група працівників ЗККТ з тематики: «Тенденції розвитку клубних закладів . Ігрові мультимедійні програми ».

      Сучасні клубні заклади сьогодні співпрацюють з відомими брендами мультимедійної індустрії для створення унікальних презентацій закладу, колективів, приймають онлайн участь у різних конкурсах та проєктах. Записування відеороликів, фонограм , рекламних матеріалів про події, тематичні вечори, концерти, майстер-класи  є важливою складовою стратегії маркетингу та просування клубних закладів і привернення уваги підприємців, спонсорів . Ефективна реклама стимулює попит на послуги та продукти клубної установи. Вивчення мультимедійних програм дозволяє клубним працівникам розвивати свої навички та компетенції в сфері маркетингу, комунікацій та розваг, що веде до  покращення якості обслуговування та розвитку клубу в цілому.